مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

ساخت وبلاگ

نقص‌ فعال نشدن mysql در زمپ مثلا مشکلاتی میباشد طراحی سایت در مشهد که به طبع تمامی ما با آن عکس العمل داشته‌ایم. اپلیکیشن زمپ یک کدام از شایسته ترین مشابه‌سازهایی میباشد که برای ساخت یک گوشه و کنار مجازی در کامپیوتر استعمال می شود. معمولا طراحان اینترنت برای جاری ساختن کردن کدهای PHP به کارگیری می‌نمایند.

معمولا عده ای که جدیدا وارد حوزه ساخت سایت‌وبسایت گردیده‌اند رایاپارس با اینگونه مشکلاتی واکنش می‌نمایند. در‌حالتی که دوست دارید که‌این ارور اعصاب و روان‌خورد کن را برطرف نمائید با ما در‌این نوشته‌ی علمی یاروهمدم باشید.

فعال نشدن mysql در زمپ چرا رخداد می‌ افتد؟
معمولا انگیزه مهم این ارور معمولا مسدود شدن پورت میباشد. ahrefs ولی در اصل میتواند دلایل مختلف دیگری را هم داشته باشد. به صورت کلی به راحتی می‌قدرت این ارور را برطرف کرد و مکان نگرانی نیست. این ارور به راحتی قابل برطرف شدن میباشد و مکان نگرانی نیست.

با دقت به تجارب فردی در بعضا از مورد ها چشم‌ام که حتی نصب ویندوز نادرست هم می تواند ایرادات مختلفی را به وجود بیاورد. هم‌اینگونه به محلی که زمپ را نصب کرده‌اید هم توجه ویژه‌ای داشته باشید. ممکن میباشد که در برخی از مورد ها فولدر‌های زمب مبتلا مشکلاتی گردیده باشند.

در بعضی از موردها هم ممکن میباشد که فایروال و یا این که آنتی‌ویروس مشکلاتی را تولید نمایند ولی مجموعاَ با به کارگیری از طریق ذیل میتوانید نقص‌ را برطرف فرمایید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 110 تاريخ : شنبه 30 مهر 1401 ساعت: 12:48

کاغذ ساز المنتور مثلا ابزارهای نیکی میباشد طراحی سایت در مشهد که با استعمال از آن می توانید به راحتی در وردپرس مبادرت به ساخت صفحه ها حرفه ای فرمائید. این پلاگین طرف داران بسیار متعددی را در عالم و همینطور در جمهوری اسلامی ایران دارااست و بسیار گزینه به کارگیری قرار می گیرد. رایاپارس از این رو در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم کاملا به معرفی این پلاگین پر کاربرد بپردازیم پس با ما یار باشید.

معرفی برگه ساز المنتور:
همان طور که می دانید المنتور یک پلاگین بدون پول برای ساخت‌و‌ساز صفحه های متعدد ahrefs در وردپرس با کشیدن و رهاکردن عنصرها میباشد. در وردپرس یک ویرایشگر پیش‌فرض برای این عمل وجود دارااست که تجهیزات متعددی را به شما ارائه نمی‌دهد. البته ورقه ساز المنتور به طور به طور کامل ماهر به شما اذن میدهد تا صفحه ها متبوع خودتان را در وردپرس باکیفیت مطلوب ساخت و ساز نمایید.

شیت ساز المنتور به طور به طور کامل انعطاف‌پذیر پیاده سازی گردیده است. به گونه ای که به طور کامل نیاز شما‌را در ارتباط با کدنویسی HTML , css برطرف می‌نماید. زمانی که با به کارگیری از این پلاگین یک کاغذ ساخت‌و‌ساز میکنید می توانید یک پیش‌اکران از آن را همان طور که یوزرها آن را میبینند ملاحظه کنید. این مسئله یک مزیت بسیار تعالی برای المنتور به حساب میآید.

این پلاگین صدها ویجت از پیش درست شده را ارائه میدهد. با استعمال از آنها شما می توانید به راحتی مبادرت به تولید عناصری مانند دکمه‌ها، هیبت‌ها، جدول بها‌گذاری و … فرمایید. این مسئله منجر ارتقا محبوبیت روزافزون این پلاگین شد‌ه‌است.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 123 تاريخ : پنجشنبه 28 مهر 1401 ساعت: 14:52

خطای مسدود شدگی کوکی در وردپرس برای مثال خطاهایی میباشد طراحی سایت در مشهد که هر ادمین سایتی می بایست طرز برطرف کردن آن را بداند. در‌حالتی که از وردپرس به کارگیری می کنید و با اینگونه خطایی مواجه گردیده‌اید بدین مضمون‌ میباشد که می بایست کوکی‌ها را برای اینترنت‌وب سایت خودتان فعال فرمایید.

این ارور در بعضا از مفاد ممکن میباشد بسیار روان‌خردکن باشد  رایاپارس و موجب مشکل در پروسه کاری شما گردد. در‌این پست قصد داریم در کل به دلایل به وجود داخل شدن این ارور اشاره کنیم و راهکارهای قابل قبولی را برای برطرف کردن آن ارائه دهیم.

چرا خطای خطای مسدود شدگی کوکی در وردپرس صورت میدهد؟
به وجود وارد شدن این نادرست قادر است دلایل مختلفی داشته باشد.  ahrefs در شرایطی‌که به پیغام اشتباه دقت کرده باشید به شما میگوید که کوکی‌ها مسدود گردیده‌اند اما تنها استدلال مهم این وجود ندارد و میتواند دلایل مختلفی داشته باشد. رایج‌ترین دلایل این ارور عبارت‌اند از:

1. بسته شدن کوکی‌ها به وسیله پلاگین‌های امنیتی و یاد مخفی
معمولا کوکی‌ها را قادر است به وسیله یک پلاگین امنیتی مسدود کرد. این آیتم معمولا مهم‌ترین برهان میباشد. پلاگین‌های امنیتی معمولا اینگونه قابلیتی را دارا هستند. در اینگونه قوانینی شما به ارور Cookies are blocked or not supported by your browser را مشاهده می کنید. در شرایطی‌که که از وردپرس فارسی به کار گیری می کنید هم به ارور خطای مسدود شدگی کوکی در وردپرس واکنش خواهید کرد.

برای رفع ارور در‌این‌صورت می توانید به راحتی با غیرفعال کردن پلاگین متبوع مبادرت فرمائید. در شرایطی که که اختلال حل شد نیازی وجود ندارد که دیگر چاره‌ها را آزمون فرمایید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 125 تاريخ : پنجشنبه 28 مهر 1401 ساعت: 12:59

بعداز این که یک سرور مجازی را کرایه کردید ارائه‌دهنده هاست متبوع یک اسم کاربری و رمزعبور را در دست شما قرار میدهد. هم‌اینگونه یک پنل کاربری در اینترنت‌وب سایت وجود داراست  طراحی سایت در مشهد که با به کار گیری از آن میتوانید سرور متبوع را بدون صدا، پر‌نور و حتی ریستارت فرمائید.

هم‌اینگونه میتوانید اشتباهات خودتان را از روش قسمت  رایاپارس تیکت با هواخواهی سرور میان بگذارید. برای وصل شدن به سرور هم می توانید از روش پروسه پایین مبادرت فرمائید.

پیشنهادی: بازاریابی عصبی چیست؟

1. مفتوح کردن ریموت دسکتاپ
برای این که بتوانید به یک کامپیوتر دیگر از شیوه به دور وصل گردید ahrefs بایستی از قابل انعطاف‌افزارهای منحصر به‌این فعالیت استعمال فرمائید. ریموت دسکتاپ یک ابزار برای همین عمل میباشد که بر روی اکثر ورژن‌های ویندوز جانور میباشد. شما می توانید با استعمال از این ابزار به راحتی رابطه خودتان را با سرور متبوع برقرار نمایید.

آغاز نیاز میباشد که برنامه ریموت دسکتاپ را گشوده فرمائید. برای جاری ساختن این عمل میتوانید به تعدادی نحوه ذیل مبادرت نمایید.

در نصیب سرچ عبارت Remote Desktop را سرچ نمایید.
از کلیدهای ترکیبی ویندوز + R به کار گیری فرمایید و بعد در پنجره گشوده گردیده عبارت mstsc را تایپ فرمایید.
آغاز از روش منوی آغاز وارد نصیب All Programs گردید. از این قسمت آغاز به Accessories  رفته و آیتم Remote Desktop Connection را تعیین فرمائید.
بعداز گزینش هر مورد از این مورد‌ها می توانید به ابزار ریموت دسکتاپ دسترسی داشته باشید.

2. وارد کردن آیپی
هم اکنون بایستی آیپی که از هاستینگ متبوع اخذ کرده‌اید را وارد نمایید. این آیپی بایستی ظریف و صحیح وارد گردد تا مشکلی به وجود نیاید. شما میتوانید به راحتی از تصویر پایین تحت عنوان راهنما به کار گیری فرمایید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 114 تاريخ : سه شنبه 12 مهر 1401 ساعت: 13:43